June 17, 2012

Den sista måltiden

Den sista måltiden, på riktigt den här gången. Även igår behövde vi lite mat i magen så efter en heldag med packning (Patricia och Tilde har packat och jag och Kim har stirrat på dom under tiden) bestämde vi oss för att avsluta där vi började den här resan, på Cheesecake Factory i Brentwood. Dock var vi en mer den här gången då snälla Mattias gjorde oss sällskap.

Jag älskar verkligen Cheesecake Factory och igår lyxade vi till och med till den med att dela på två smarriga Cheesecakes efteråt, mums mums.

Även om detta får mig att låta väldigt bitter så måste det sägas, jag åt den äckligaste jä*la maten i världshistorien igår! Ät aldrig aldrig aldrig någonsin Garlic Noodles på Cheescake Factory. Jag brukar alltid vara supernöjd med maten där men det var verkligen ingenting för mig, jag blev nästan äcklad av att jag faktiskt åt lite av det. Hihi men förutom den dåliga maten var kvällen supermysig såklart, jag hade ju det bästa sällskapet.







No comments:

Post a Comment