June 28, 2012

De senaste dagarna...

Ännu ett par underbara dagar här i Los Angeles har hunnit gå sedan jag senast skrev. Dagarna har innehållit extremt mycket sol, bad, träning, massvis av häng med Kim och även en och annan visit från lite olika personer. Helt underbart bra har jag haft det!

Gårdagen spenderade jag och Kim med ost&kex och monopol, jag spöade minst sagt ski*en ur Kim, just so you all know hihi. Jag försöker därför att få Jacqueline, Alexi och Love att komma och bli slagna av mig ikväll innan vi ska gå på Magic Mike, men jag vet inte hur det går med det ännu!

Som jag precis nämnde ska vi gå på Magic Mike premiären ikväll, jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag har längtat efter att denna dagen ska komma. Fred ut så länge mina fina

 

Bilderna tjuvade jag från Kims blogg...


No comments:

Post a Comment