June 17, 2012

Cancun Mexico

Nu kommer det jag längtat efter att få dela med mig av...

...Min älskade älskade mamma och precis lika älskade storebror Johan kommer och hälsar på mig i slutet av november och kommer att stanna i drygt 2 veckor. Under dessa veckor ska vi bland annat göra en resa utöver det vanliga som familjen där hemma och jag gav mami i födelsedagspresent för att det verkligen skulle bli av. Vi ska resa till Cancun i 5 dagar och besöka pyramiderna som min mamma är intresserad av, vilket ska bli helt ofattbart kul. Vi ska även bo på ett hotell som både jag och min bror blev förälskade i och så ska vi ut på äventyr i Mexico, hur spännande är inte det. Jag ser fram emot detta så galet mycket.

Nedan är ett par bilder på vårt vackra hotell vi ska bo på. Storleken på bilderna är lite knasig men det beror på att bilderna var så från början och för att inte förstöra skärpan fick det bli till att kopiera från deras hemsida utan att redigera något - sorry.









1 comment: