June 17, 2012

BOA Steakhouse

Till slut gjorde vi då ett besök på BOA Steakhouse! Vi sparade det bästa (kanske inte det bästa men) till sist. Jag är verkligen super supernöjd med mitt val av mat men mina fina vänner kände nog tyvärr inte detsamma, det är första gången någonsin jag är nöjd men ingen annan – jag har ofta en tendens att välja fel. Jag litade helt på servitrisen vilket jag gjorde rätt i då jag fick en supergod köttbit medans mina vänner valde en kycklingrätt av något slag som var god men inte top notch.

Hur som helst, detta var då tanken att det skulle bli vår sista middag tillsammans, innan alla fyra skildes åt. Hösten är fortfarande ett frågetecken när det gället vissa saker men det är helt bestämt att Kim ska flytta till en annan lägenhet här på Barrington tillsammans med 3 andra och jag har kvar den här lägenheten tillsammans med Patricia och Tilde ifall de kommer tillbaka - vilket jag hoppas av hela mitt hjärta att de gör. Tack för en bra kväll tjejer, vi får göra om det i höst!






No comments:

Post a Comment