May 31, 2012

Thank God its Thursday!!

Tacka Gud för våra underbara liv vi lever för tillfället. Kom nyss hem från skola, en mycket bra skoldag kan tilläggas. Jag fick tillbaka alla mina senaste projekt och fick A på två av dom och B+ på det sista, vilket jag är mer än nöjd med då jag bokstavligt talat "slängde" ihop dom på en dag. Jag vet fortfarande inte vad för betyg jag kommer att få i de olika kurserna men förhoppningsvis får jag något jag kan vara stolt över, eller i alla fall nöjd med hihi

Då är alltså alla mina skoldagar för den här terminen gjorda, och det är bara mina finals på tisdag kvar att göra - vilket jag ska plugga som en tok till såklart. Jag kan inte riktigt förstå hur fort den här terminen har gått, jag antar att "tiden går fort när man har kul" stämmer in på den här terminen extremt bra.

Nu ska jag äta lite lunch och sen är det till att vila lite inför kvällens party, som kommer att påbörjas här hemma hos oss, jag har en känsla i magen som säger att det kommet att bli såååååå kul!! Looking forward




No comments:

Post a Comment