May 20, 2012

Mys på Gaucho Grill

Vi fortsatte myshelgen med ännu en superbra kväll. Jag, Patricia och Tilde har varit på en himla mysig restaurang, tyvärr smakade maten inte riktigt lika bra men vem är jag att klaga – vi prövade på något vi länge velat ha så helt bortkastat var det inte. Det var absolut inte äckligt men det är inget jag kommer att beställa igen, vi beställde in ”en grill” att dela på med massvis av olika köttsorter och diverse tillbehör, tanken var superbra men jag är lite kräsen när det gället kött och liknande så det kanske var superb för ”mindre kräsna” personer. Restaurangen ligger här i Brentwood och heter Gaucho Grill och var verkligen ett ställa som jag kommer att gå tillbaka till.

Efter maten begav vi oss till Coffe Bean för att avsmaka en fika och fortsätta våra mysiga samtalsämnen som vi påbörjat på restaurangen, kvällen har verkligen varit bra och slutade över alla förväntninagar. Nu ska jag strax sova och vakna upp till en ny dag med massvis av spännande händelse. Sov gott mina söta, eller ha en bra dag för er hemma i Sverige





No comments:

Post a Comment