May 30, 2012

Earthquake

Igår kom den äntligen! Och anledningen till att jag säger äntligen är för att den var väldigt liten men jag kände den trots detta, och kan därför bocka av den på min bucket-list. Så nu behöver jag inte vänta på den där monster stora jordbävningen som förväntas komma, för jag har redan varit med om en mini – thank God!

Jag trodde som vanligt att jag bara kände något, jag tror alltid att det ska bli jordbävning här, men intalade mig själv att så var säkerligen inte fallet, och tänkte då istället att det måste vara grannen som gör något knasigt eller något annat som hade varit mer troligt hemma i Sverige. Men Gud så fel jag hade fick jag reda på på morgonen, den här gången var det faktiskt en jordbävning! Nu har jag alltså varit med om en jordbävning. Jag känner mig helnöjd över bocken jag kan göra på min bucket-list och håller nu tummarna för att den stora jordbävningen som förväntas ödelägga större delen av Cali väntar i ett par hundra år innan den dyker upp. Fred ut mina söta




No comments:

Post a Comment