April 13, 2012

Melrose Avenue

Vad är det som går och går utan att komma till dörren? Jo, det är jag Tilde och Patricia som går av vid fel busshållplats och därför blir tvugna att gå huur långt som helst för att till slut nå butikerna på Melrose. 8 km berättade Tilde i efterhand att vi promenerade. Men det var absolut värt det för under tiden stötte vi på den välkända korvkiosken Pink, vi märkte vart vi absolut absolut aldrig vill bo någonstans i Los Angeles, jag hittade till slut ett par fina höga skor som jag köpte utan att tänkte efter för att jag var så himla trött, mina ganska så fula ballerinaskor gick sönder så äntligen tog jag tag i saken och slängde dom. Sen var det självklart skönt med lite (mycket) kvalitetestid med mina fina.

Inköpen som gjordes var mina fina skor, lite smått och gott från Forever 21, en kimono (jag tror det heter så), en bikinitrosa och säkerligen något mer som jag inte kommer på för tillfället. Ganskan så lyckad shopping med andra ord.






No comments:

Post a Comment