April 01, 2012

Lunch

Det har variit väldigt mycket matbilder de senaste dagarna. Men med mitt tvåfyrasju plugg så är det ungefär vad som sker i mitt liv förutom studierna, alltså mat pauser. Så det får bli så, annars har jag inget att skriva om över huvud taget. Nu överdriver jag dock, jag och mina fina romies hinner allt med ett och annat under tiden men jag kan inte komma på något att berätta om just nu så vi tar det nästa gång.

Eftersom jag är en mästerkock blev det avancerad oxfilegryta med ... haha nej jag skojar såklart. Det blev en smarrig grönsaksomelett med massa Chili och änny mer Jalapenos. Starkare än starkars kan jag lova. Det är lite underligt, men jag får typ en kick av att äta superstark mat så det är kanske så spännande och roligt att blanda i såndana saker – lättroad.





2 comments: