April 21, 2012

Jag älskar er alla

God dag mina fina! Som jag tidigare skrev så är min fina bror och flickvän/fästmö här och jag är så himla glad för detta. Jag blev så himla överraskad i morse, jag trodde fortfarande de reste runt i Japan och njöt av Asien men ickesånicke. De har planerat detta i flera veckor tillsammans med mina fina vänner tydligen, hur underbara är inte dom? Jag är så himla lyckligt lottat som har dom, som har alla.

Det blev även lite presenter ifrån Sverige under frukosttårtan och jag måste bara säga att min mamma är den finaste personen i världen, du vet precis vad jag blir glad för. Jag älskar dig. Och bästaste Johan som skickade med den fetaste godispåsen från hemmakväll, jag älskar dig med. Sen de fina presenterna jag fick från mina fina vänner ska vi inte tala om, en tröja som dom vet att jag ÄLSKAR och ett par vita converse så att jag med kan få vara med i den svenska ligan, jag älskar faktiskt er med. Sist men absolut inte minst, den supergoda svenska jordgubbstårta och det väl behövde presentkorten jag fick av Lars och Charlotte tillsammans med den superbra överraskningen att komma hit är ju helt obeskrivligt, TACK SÅ MYCKET OCH JAG ÄLSKAR ER MED SÅKLART!

Här är ett par bilder på mina fina presenter, foton från morgon och förhoppningsvis den grymma kvällen som komma skall kommer så snart jag samlat in dom från alla. Fred ut mina fina










No comments:

Post a Comment