March 30, 2012

San Vicente

En av de tusen superbra anlednidingarn till att vår lägenhet är så bra som den är, är vår närhet till San Vicente. Jag älskar området mer än allt, det är verkligen supermysigt och ger en känsla av harmoni som man troligtvis inte kan få någon annanstans i Los Angeles.

Jag och mina fina tog en lite promenad dit och gjorde ett besök på Jamba Juice, supergott var det. Tanken var att jag skulle ta en kaffe för att orka plugga hela kvällen lång, medans de skulle ta en uppfriskande smoothie. Men det lockade för mycket när vi kollade på menyn så jag bestämde mig för att ta en smoothie jag med, och skippade kaffen vilket i sin tur ledde till att jag även skippade min plugg kväll. Dock har jag pluggat vääldigt många timmar idag så någonstans långt inne i mig känns det okej. Den smaskiga glassen nedan är dock Tildes, jag antar att glassen lockade för mycket för att hon skulle kunna stå emot.

Jag ska ta massvis av mysiga kort på San Vicente området någon dag och visa er, ni kommer att bli lika förälskade som jag.






No comments:

Post a Comment