March 27, 2012

Jag ber redan nu om ursäkt för världens längsta inlägg som följer... Men jag har så mycket att berätta att detta är det absolut kortaste möjliga! Så njut mina söta

Andra utekvällen i Vegas. Med lite mer kunskap om staden och ett antal nummer till diverse promoters gjorde att andra kvällen blev lite mer planerad och lite bättre genomförd än den första. Jag är fortfarande mer nöjd med första kvällens klubbande, även om andra kvällen som helhet skapade helt ofantligt mycket mer minnen och innehöll så mycket mer händelser.

Starten på kvällen var helt galen, vi lyckades få den största och absolut lyxigaste Limosinen i världshistorien och den tid vi spenderade i den var höjdpunkten på hela resan, fy så roligt vi hade. Maxad musik med tillhörande musikvideo i bakgrunden, platser för upp till 20+ personer, världens bästa humör på oss alla och en känsla av lyx gjorde att vi hade det så himla kul. Vi dansade, vi sjöng, vi skrattade, vi drack, vi dansade lite till och bara njöt så fruktansvärt mycket av livet. Vi gav uttrycket love life en beskrivning.

Limosinen tog oss till en restaurang där vi lyckades beställa in supergott kött med bearnise sås, tillsammans med någon spännande form av potatis. Skålarna som gjordes bestod av vatten men var perfekta ändå. Utsickten från restaurangen var fantastisk och vattenshowen i fontänen utanför skapade ett harmoni i kroppen.

Jag har svårt att sätta ord på kvällen för den var så himla fantastisk, så läs det jag skriver och tänk därefter till lite extra glamor på alltihop. För det är så jag försöker tänka när jag uttrycker mig.

Efterdet började nattlivet på klubbarna i Las Vegas och även vi bytte då ut vattnet till goda ananasdrinkar (och tusen andra smaker), även om vi velade på tok för mycket så lyckades vi hitta ett par ställen som lockade så det slutade till slut på en halvbra klubb med helgoda drinkar. Men det blir vad man gör det till och återigen skapade vi minnen som kommer att vara för evigt. Man kan tror att kvällen tar slut där men icke så nicke, på väg hem från klubben bestämde vi oss för att ta limosinen till en strippklubb istället. Det kändes rätt för stunden och man kan inte vara i Vegas utan att besöka en strippklubb. Jag har bara ett endaste kort inifrån klubben, för det är självklart fotoförbud där inne, men jag kan säga att det var en upplevelse utöver det vanliga, speciellt för Mattias och Malin.

Man kan med andra ord säga att vi hann med allting under en och samma kväll, vilket känns helt fantastiskt. Det ända som fattades var ett bröllop och en Elvispräst men det spar vi till nästa gång.


























2 comments:

  1. Hur lång är du och dina romisar? fan vad snygga ni alla är!!!!

    ReplyDelete
  2. Haha vad söt du är! Vi är nog alla runt 170 cm så det är inte så värst långt, men allt går att lösa med ett par high heels.

    ReplyDelete