February 24, 2012

Vilken underbar morgon! Först vaknade jag upp av mig själv efter massvis av skönhetssömn – behövs hihi. Sen bäddade jag min stora mysiga Queensizesäng och la mig till rätta och spenderade en längre tid framför Tumblr, det är verkligen mitt må-bra-knep. Älskar alla mina sidor jag följer, de är fantastiska. Efter det skypade jag med min vackra farmor, min älskade mamma och världens bästa pappa – Gud så skönt att höra deras röster. Framför allt farmor som jag inte pratat med sedan jag lämnade det långa landet falukorv för drömmarnas land. Efter det åt jag lite frukost samtidigt som jag pratade med söta Amanda som är i Stockholm och äter middag på TGIF just i detta nu, tur att det tar lång tid att få bord där så vi hann att prata en stund utan att behöva störa mitt i maten.

Nu ska jag ner till poolen och bli varm i själen igen, behöver ladda batterierna efter min tunga skolvecka, efter det blir det tacomys och förhoppningsvis party på UCLA! Håll tummarna mina söta så skriver jag senare igen




No comments:

Post a Comment