February 29, 2012

Jag antar att ni alla höll era små söta tummar för oss igår, för gårdagen var F A N T A S T I S K ! Festen vi var medbjuda till var ingen mindre än Paris Hiltons födelsedagsfest, och allt gick precis sådär bra som man bara kan hoppas på. Vi började kvällen på Beso, vilket är Eva Longorias supermysiga restaurant som ligger i Hollywood, och redan där var Paris Hilton på plats ett par bord ifrån oss. Efter det begav vi oss till Agency för att joina den riktiga födelsedagsfesten, vilket var en galen känsla. Egentligen är ju Paris Hilton som vilken människa som helst, men visst är det en pirrig känsla att festa med någon som henne.

Jag har tyvärr bara ett endaste kort efter kvällens bravader. Jag vet inte om det var fotoförbud eller inte men men det knäpptes knappt några foton alls, så tyvärr kan jag inte dela med mig av kvällen med hjälp av bilder. Men min söta vän Tilde tryckte av sin Iphone vid ett tillfälle och råkade då få med Paris Hilton på kortet hihi. Solglasögon inne, tiara och perfekt hår - känns väldigt Henne.






No comments:

Post a Comment