December 30, 2011

Igår var jag på Ambassaden och gjorde det allra sista innan mitt mycket efterlängtade äventyr börjar, och det gick galant. Det var även igår jag träffade tjejerna för första gången, vilket var hur underbart som helst. Det kändes verkligen som vi klickade perfekt och har precis samma tankar och funderingar kring hur den kommande tiden ska bli. Allt från vad vi har för förväntningar och vad vi vill uppleva till hur vi vill inreda vår lägenhet. Det känns så himla bra med andra ord.

Jag träffade Patricia och Tilde tidigt på morgonen för att vi tillsammans skulle ta oss till Ambassaden och söka visum. Efter ett par timmar och en väldans massa nervositet var vi klara och överlyckliga. Då begav vi oss till Waynes coffe för att njuta av lite frukostfika innan Kim kom in för att möta upp oss för en god lunch. Lunchen blev lite stressig eftersom mitt tåg hem till Göteborg gick betydligt tidigare än Patricia och Tildes tåg till Gävle. Men det gjorde inte så mycket (det hade klart varit mysigare med mer tid) eftersom det är så galet kort tid kvar tills vi flyttar till Santa Monica tillsammans, och då kommer spendera en hel del tid med varandra. Allt känns så himla bra just nu.




No comments:

Post a Comment