November 16, 2011


Jag känner mig lite off, har inte haft tillgång (riktig tillgång) till en dator på 2 dygn, och under dessa två dygn känns det som det har hänt mer än vad det gjort de senaste veckorna. Som jag tidigare nämnt har jag blivit preliminärt antagen, skickat in alla papper till CSN och därefter har jag bara väntat på att få tillbaka alla papper och ett beviljat CSN lån. Och självklart kom detta under de dagarna jag varit utan dator. Men lika glad är jag för det, för imorse skickade jag in mitt CSN besked till skolan och för bara någon halvtimma sedan fick jag besked att jag blivit antagen, och att jag ska boka informations seminarium snarast, för att sedan få tillgång till mina i-20 papper som gör att jag kan ansöka om visum. Förstår ni att vinden har vänt, allt går smidigt och snabbt och förhoppningsvis har jag ett visum i ena handen och en flygbiljett i andra handen snarare än snarast. Jag älskar det!

Dock ska jag vänta lite med att boka informations seminarium så att jag, Patricia, Kim och Tilde kan försöka få detta under samma dag och tid, och även försöka boka tid hos ambassaden tillsammans. Känns konstigt att inte göra allt direkt, men de kommer säkerligen med få allt som krävs inom de närmaste dagarna så ingen stress, inga konstigheter - vi gör det tillsammans.



2 comments:

  1. Vill också vekligen boka flyg!
    Får hoppas att det blir av snart!

    ReplyDelete
  2. Ja men det blir det nog, känner på mig att alltihop kommer gå snabbt nu :)

    ReplyDelete