October 12, 2011

Nej, jag har inte hört någonting alls. Ja, det har gått längre tid än det ”skulle” ha gjort. Nej, det är absolut inte OK. Ja, jag är nervös och rädd som tusan just nu.

Chansen att inte kommer in är ytterst små, men är det någon som blir nekad så kommer det med största sannolikhet att bli jag. Det skulle vara så himla typiskt eftersom jag vill, behöver, måste göra det här. Har ingen motivation till Sverige alls just nu, eller jo, en . Och den motivationen är mina nära&kära, men förutom dom har jag absolut ingenting som håller mig kvar. Inget direkt jobb, ingen lägenhet, ingenting.

Inser hur negativ och paranoid jag låter nu men jag ber verkligen till Gud att ge mig ett svar och snälla låt allting gå smidigt och enkelt så jag kan ta mig till drömmarnas stad enligt mina planer.



No comments:

Post a Comment